Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Romantikus Bundáskenyér

Romantikus Bundáskenyér

Mekis aranyköpések

2019. május 20. - Romantikus Bundáskenyér

imlovinit.jpgSziasztok! Rég jelentkeztem már írással, ennek több oka is van, amelyeket most nem fejtenék ki bővebben, egyrészt mert nem hiszem, hogy érdekelne benneteket, másrészt a poszt szempontjából sem tartom relevánsnak. Na jó, az igazság az, hogy egy lusta geci vagyok, csak így diplomatikusabb a megfogalmazás.

Diákmunkásként több évet lehúztam a világhírű "M" betűs gyorsétteremben, és ez idő alatt már olyan vendégektől származó aranyköpésekkel találkoztam, amik már bőven elegendőek ahhoz, hogy kitöltsenek egy blogbejegyzést. Sokan azt hiszik, hogy ilyen helyen csak semmirekellő, tudatlan, lecsúszott alakok dolgoznak, akiknek nem jött be az élet. Azt aláírom, hogy tényleg akadtak olyan kollégák, akikről nem mondható el, hogy a legélesebb kések lennének a fiókban, de általánosságban azt tudom elmondani, hogy teljesen átlagos intelligenciájú és életvitelű emberek dolgoznak a vendéglátás ezen szekciójában. Na, de mi a helyzet a vendégekkel? Sokszor talán ők maguk sem veszik észre, hogy mekkora baromságot mondtak éppen. Az elszólások között akadnak viccesek, meghökkentőek és értelmetlenek egyaránt. Ezekből hoztam el nektek egy kis gyűjteményt. Megtörtént események alapján... (Vastagon kiemelve a vendégek aranyköpései olvashatóak, mellette pedig egy-egy félmondattal én egészítettem ki azt.)

  • "Hadd kérdezzem már meg, hogy a narancslevetek gluténmentes?" - Én elhiszem, hogy manapság nagyon nagy utat tört magának a reform konyha (vagy tényleg gluténérzékeny az illető), de ez így is elég fura kérdés volt

.

  • "Van DIABÉTESZES süteményetek?" - Szegény sütinek szar lehet egy ilyen betegséggel élnie...

 

  • "Szia, ilyen sajtburger menüt szeretnék kérni, de csirkeburgerrel." - No comment.

 

  • "Az üdítőmbe pedig PONTOSAN 7, azaz HETES darab jégkockát kérek." - Nyolccal már biztos nem olyan finom a kóla.

 

  • "Hadd kérdezzem már meg, hogy milyen leveseik vannak?" - Mekiben vagyunk csókolom, nem a Marika néni kifőzdéjében.

 

  • "Szeretnék kérni egy koffeinmentes, laktózmentes, karamellás jegeskávét, jég nélkül, tejszínhab nélkül, és cukormentes karamellöntettel." - Én elhiszem, ha valaki érzékeny egy-két dologra, de akinek ennyire necces, az mi az ótvaros, retkes picsáért kávézik?

 

  • "Egy epres fagyit meg egy ketchupot kérek, semmi mást." - Biztos finom így együtt.

 

  • Belép két elég jól táplált hölgy, egyikük leadja a rendelést: "Két nagy Dupla Royal menüt kérünk kólával, és a húst ne csöpögtessétek már le, mert mi olyan jó zsírosan és szaftosan szeretjük."

 

  • "Szia, egy ilyen mekit kérek." - Egy egész mekit? Hát apukám, kösd föl a gatyádat, mert az jó pár millióba fog neked fájni.

 

  • "Egy olyan szendvicset kérek, amiben az a sok minden van." - Imádom az ilyen specifikusan fogalmazó vendégeket.

 

  • Vendég: "2X1 Happy Meal menüt kérek, sajtburgerrel."

         Én: "Tehát 2 Happy Meal menü, sajtburgerrel."

         Vendég: "Nem, nem 2-t kérek, hanem 2X1-et."

         Én: "Külön szeretne fizetni 1-1 Happy Mealt?"

        Vendég: "Nem, én csak 2X1 Happy Mealt kérek."

 

  • "Egy karamellás jegesteát kérek...jegesteát, a faszomat, karamellás jegeskávét akartam mondani." - Próbáltam visszatartani a röhögést, de legalább belátta, hogy hibázott.

 

  • "Meg lehet oldani, hogy a fagyi ne legyen hideg?" - Nem tudom, hogy ilyenkor realizálja-e magában a vendég, hogy mit kérdez. 

 

  • Vendég: "Egy Big Tasty menüt kérek."

         Én: "Big Tasty már kb. 2 éve nincsen."

         Vendég: "Nincsen?! Akkor egy Big......Mac-et kérek." - Szerintem neki mindegy volt már, csak Big legyen.

  • Én: "2 sajtburger menü kólával és 2 almás pite. Ennyi lesz a rendelésed?"

        Vendég: "Igen ennyi lesz. Illetve szeretnék még kérni egy M&M's McFlurry-t csokiöntettel, egy nagy              McChicken menüt kólával, 2 vaníliás fánkot, 3 csibeburgert, 2 majonézt, 2 ketchupot és 1 barbecue              szószt." - Mire mondta, hogy ennyi lesz, amikor még utána még kikérte a fél menütáblát?

  • A vendégek variációi a Spicy Sertésburgerre: "Svájci burger, spéci burger, szpész burger, röfiburger, disznós szendvics, kocaburger"

 

  • Én: "Elvitelre vagy itt fogyasztásra?"

         Vendég: "Igen."

 

  • Vendég: "Uborkát ne tegyél má' a szendvicsbe."

         Én: "Nem én fogom elkészíteni."

         Vendég: "Jó, de te se tegyél bele!"

 

  • "Még csak reggelitek van, vagy már lehet kaját is kérni?" - Miért, a reggeli az nem kaja?

 

A végére pedig egy személyes kedvenc. Egy jól szituált, illedelmes, idősebb hölgy megszólal: "Ilyen kedves, udvarias kiszolgálásban még soha nem volt részem. Komolyan mondom, le a kalappal, bár ilyen lenne mindenhol az országban...........habár kurva lassúak, azt meg kell hagyni."

Ennyi lett volna ez a kis csokor, remélem valamennyi derűt azért tudtam vele okozni. Igazából ha igény is van rá, szerintem bőven össze tudnék szedni egy 2. felvonásra való beszólást is, hiszen napi szinten történtek olyan jellegű elszólások, amiket az imént olvashattatok. Amennyiben szeretnél kérdezni, témát javasolni, konstruktív kritikát írni, sütireceptet küldeni, akkor küldj egy levelet a romibundi@gmail.com címre!

A bejegyzés trackback címe:

https://romantikusbundaskenyer.blog.hu/api/trackback/id/tr5714835450

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása